marți, 31 decembrie 2013

La multi ani!



La multi ani dragi mei! Maine e ultima zi din acest an care a insemnat enorm pt mine. La multi ani si nu uitati sa va iubiti parintii ca tare greu e fara ei... Va pup si ne vedem de revelion si in 2014 acolo unde ne place noua cel mai mult: pe scena... (Marius Mihalache)

2013 Review :
Am trecut peste o cumpana la inceputul anului si am inceput sa apreciez mai mult viata, familia si pasiunea mea muzica!
Una peste alta .. a fost un an bun in care mi-am pregatit cateva planuri indraznete ptr maine
Va multumesc ca ati fost alaturi de mine si la bine si la rau!
Va doresc un an plin de iubire si daruire, iar lucrurile bune o sa vina la voi ca un bumerang!
(Tibi Scobiola)


Prieteni dragi, alaturi de voi am trait momente de neuitat in acest an si pentru asta vreau sa va multumesc, sunteti in gandurile mele si ma rog ca in anul care vine sa avem sanatate si putere de munca ca sa putem realizat tot ce ne propunem... La multi ani tuturor! (Ana Cebotari)

Hai sa trecem in 2014 impreuna!!!
Ne vedem LIVE in Bucuresti, PARCUL TITAN (Orasul lui Mos Craciun, pe aceeasi parte cu Magazinul Titan) de la ora 23,30!!!
TOATE VOCILE SUS!!!
(trupa Hara)

https://www.youtube.com/watch?v=4Y9JIOjIjMU

Crăciun Fericit plin de sănătate, iubire, liniște, inspirație, înțelepciune și multe cadouri emoționale care să marcheze în mod plăcut Nașterea Mântuitorului Nostru, Iisus Hristos! Sărbători cu bine! (Lucia Dumitrescu)


Mai e putin si se termina anul!
La multi ani!
La 20.24 ne vedem in Parc Titan! (Proconsul)

https://www.youtube.com/watch?v=Olq28H0mowY

Fie ca spiritul sărbătorilor de iarnă să pătrundă în casa şi în sufletul dumneavoastra şi al tuturor celor dragi!
Iubirea, bucuria, înţelepciunea şi generozitatea să vă fie călăuză în 2014!
Cu respect
George Dumitrașcu - dirijor, director artistic Unison
si Cristian Lorand Fieraru - manager Unison!

Fotografie: “Fie ca spiritul sărbătorilor de iarnă să pătrundă în casa şi în sufletul dumneavoastra şi al tuturor celor dragi! 
Iubirea, bucuria, înţelepciunea şi generozitatea să vă fie călăuză în 2014!
Cu respect 
George Dumitrascu - dirijor, director artistic Unison 
si Cristian Lorand Fieraru - manager Unison! 

M-am gândit ce dedicație muzicală să fac prietenilor mei. Atât sfârșitul unui an, cât și un începutul unui nou an (sperăm mai bun !) cuprind un aspect patetic... Sonata de Beethoven, "Patetica", a fost una dintre lucrările pe care le-am interpretat într-o manieră inedită (orchestrația mea pentru Big Band fiind singulară până în acest moment...). Undeva la jumătatea părții întâi, Beethoven aduce un moment de tip recitativ-cadență. Eu am "profitat" și am realizat propriul dialog cu Sinele într-o manieră improvizatorică. Un moment unic (deoarece interpretările noastre de tip improvizatoric sunt unice în sensul că nu se repetă nicioadată...!) de pe scena Sălii mici a Palatului în cadrul Festivalului International George Enescu. Doamne, ajută să ne comportăm cu multă iubire și responsabilitate în toate aspectele vieții! (Florin Răducanu)
http://www.youtube.com/watch?v=YmpmQMWDwbQ


Corul Symbol ureaza tuturor prietenilor un 2014 cu sanatate si multe realizari! La multi ani! http://youtu.be/Pl2tl1vsBgs

Mâine anul se ‘nnoieşte… cu speranţa că ne va fi mai bine ca până acum, că toate proiectele noastre vor deveni realitate şi că zâmbetul ne va lumina chipul zi de zi.

Bun venit 2014! (Sorin Lerescu)

Revista No14 Plus Minus doreşte tuturor cititorilor şi colaboratorilor săi

Un An Nou Fericit! http://no14plusminus.ro/

VINE ANUL NOU !!! (Nelly Ciobanu)
https://www.youtube.com/watch?v=YOTbJTW5wAM&list=FLnH-uSZ5zJnl8eQSuYj6qhA 

e ultima zi a anului  
sa stoarcem un pic de inocenta, de bucurie, de bunatate (Maria Răducanu)

LA MULTI ANI tuturor prietenilor! (Marcel Iorga)

La multi ani, cu drag tuturor! (Bogdan Dragomir) 

Tuturor prietenilor UN AN NOU cu bucurii, mai bun si mai linistit !!!! (Mihai Constantinescu, Artexim)
http://www.youtube.com/watch?v=mG5T7LmSEZc 

Pentru c-o să fim pe drumuri,
Vrem să vă urăm de luni
Să aveți, cu toții, parte
De un an bun, oameni buni!
(A! Și să fiți melomani
La anu' și la mulți ani!)
trupa TAXI

De Anul Nou, mă gîndesc cu multă emoţie la toţi cei pentru care Jazzappella a însemnat ceva în 2013. Mă gîndesc că doar prin faptul că oamenii s-au entuziasmat pentru ceea ce facem noi a fost posibil ca noi să mergem mai departe, să creştem, să căpătăm inspiraţii …
Vă mulţumim şi vă dorim un an 2014 plin de frumuseţe, de bunătate, de iubire!

Zoltán
(Jazzappella)
https://www.youtube.com/watch?v=UZf417ZOWuk 

La multi ani si fie ca noul an sa va aduca multa sanatate, bucurie, iubire, si implinirea viselor! Ne vedem in 2014! (Tudor Parghel)

Dragilor...mai e putin! va doresc petrecere faina diseara si sa aveti un An Nou PERFECT! (Irina Sârbu) 

Va doresc tuturor un minunat "AN NOU FERICIT" si va multumesc pentru tot suportul acordat in acest an.
Sa fie anul viitor cel mai minunat din viata noastra!
(Elena Cârstea Muttart)


Este timpul sa ne luam la revedere de la 2013 si sa-i uram bun-venit noului an: 2014! Dragi prieteni, va doresc un an bun, cu sanatate, liniste sufleteasca si bucurie! La multi ani! (Ștefan Bănică)

Un 2014 mai bun, cu sănătate și bucurii! (Vis de Artist)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.